joi, 11 august 2011

I`m not insane.

Imi iubesc vecinii. Din tot sufletul. Sunt cei mai minunati si linistiti vecini pe care ii am.
Sunt atat de draguti incat au simtit nevoia sa ma terorizeze toata noaptea cu sunete de`a dreptul dubioase. Ok, bun, am inteles, vi s`a sculat sa intretineti relatii sexuale la 3 dimineata. Nici o problema, nu e ca si cum cineva din blocu` asta doarme. Adica, peretii nu sunt asa subtiri incat s`a auzit aseara de fiecare data cand patul lovea peretele, sau cum vecina mea scumpa si draga ragea de zici ca ii baga cineva o bucata mare de fier incins in cur, sau  ma rog , geamea, si nimeni nu a auzit cum se vaita vecinu` de dureri de sale dupaia.
Oameni buni, aveti 80 de ani, sunteti la inceput de sfarsit, de abia ajungeti la buda si voi aveti chef de futai?! Bine, acum sunt rea. Na, daca dragostea te loveste la 80 de ani cand te caci pe tine si nu`ti dai seama, cine sunt eu sa comentez?
Problema e urmatoarea : daca eu dau muzica un pic mai tare, incep bataile in teava, da` ei cand si`o trag de zici ca sunt magari/rinoceri/elefanti in calduri , nu am voie sa comentez?!
Am incercat sa dorm, cu muzica data la maxim in casti ca sa nu mai aud asa tare suntele de zici ca fata muierea de sus, si pana acum vreo 10-15 minute am adormit. Bineinteles, somnul meu a fost perturbat cand inconfundabilul sunet al lu` Salam a inceput cu o melodie atat de stupida, incat imi venea sa ies pe balcon, asa semi dezbracata cum eram, si sa le iau toti mortii/ranitii/neamul in stromeleag. Era prea frig si mi-era prea lene. Intre timp, mp3-u a ramas fara baterie. Ca sa fie cireasa de pe tort, mama s`a apucat sa faca curat in casa la ora aia. Si in niciun caz pe silentios. Cand da mama cu mopul in casa, se bate in acelasi timp cu usa, ca de fiecare data cand trece pe langa usa mea, ii da o pocnitura zdravana cu mopul, si mai are si minunata idee sa fredoneze cate o melodie d`aia gen Maria Dragomiroiu in mizerie.
Si eu stateam cumintica in pat, cu pisica langa mine, care dormea dusa, imuna la tot zgomotul. Sunt sigura ca acum arat ceva de genul:



Ziua asta ar face bine sa se imbunatateasca sau nu raspund de faptele mele!

4 comentarii: