joi, 25 august 2011

Really bitch? Really?!

Nu am asa multe de zis asa ca o sa trec direct la subiect.
Mi se pare penibil ca atunci cand nu suporti o persoana, sa ii iei prietenii la rand si sa te apuci sa injuri persoana pe care n-o suporti in fata prietenilor ei. In cazul de fata e vorba de mine. Bun, poate sunt eu handicapata, sau ca sa citez ''nu mai suport genul de persoane cu IQ-ul sub 60, adica retardatii a se citi''.
Dar din cate stiu eu, retardat e persoana care e nedezvoltata din punctul de vedere al intelectului, întârziata mintal, înapoiata etc. Cu cat ma uit mai atent, cu cat realizez ca de fapt jignirea care imi e adresata mie, il descrie perfect pe viermele ala de om. 
Am hotarat ca in urma unor certuri de acum ceva timp sa o las balta si sa fac ce ar fi trebuit el sa faca, adica sa uit ca exista. Dar nu sunt genul de persoana care sa taca din gura cand e atacata sau jignita pe nedrept. Cel mai mult imi place la genul asta de oameni ca nu au cojones sa vina in fata si sa imi zica ''frate esti cea mai mare retardata,proasta,imbecila etc''. Nahh, aveti tupeu sa ziceti decat pe la spate. Sunteti de admirat, dragii mei. Nu meritati nici macar o flegma din partea mea, si a nimanui. 
Inca o chestie. Da, poate toate prietenele mele sunt cretine, retardate, cu IQ sub 60, atat de penibile incat cica nu pot fi numite idioate fara sa insulti idioatele, dar cel putin suntem sincere unele fata de altele si orice ar fi, avem tupeu sa ne spunem totul in fata.
Eu macar am prieteni. In schimb tu? Tu ce ai? Huh?! Spui ca ai prieteni cand stii la fel de bine ca toti care te cunosc, ca in curand o sa ii indepartezi pe toti datorita comportamentului tau de sobolan imputit. E doar o chestiune de timp.
M-am saturat de persoane care isi dau cu parerea despre mine cu toate ca nu ma cunosc. Puteti cu totii sa sugeti cate o pula mare de negru din partea mea. Si nu am de gand sa-mi cer scuze pentru vocabular, cui nu-i convine, nu citeste.
Nimeni nu e in masura sa comenteze despre mine, felul meu de a fi si de a vorbi, asa ca scutiti-ma de prostiile astea. Dar banuiesc ca sunt destul de importanta din moment ce se vorbeste de mine si de prietenii mei. After all, haters do make everyone famous.
Atat am avut de zis. Sper ca toata lumea care trebuie sa se simta, sa o faca si sa isi cumpere si o viata, cu ocazia asta.


2 comentarii: